Híreink

Erdei iskola 4.nap

4.nap: A hűség városában

Reggeli után a Soproni-hegységben, a Tolvaj-árok mentén túráztunk. Ismerkedtünk a hegység állat- és növényvilágával, valamint geológiai felépítésével.
Túravezetőnk mesélt arról, hogy élnek itt szalamandrák. A patak vizéből kimert, és megmutatott egy példányt.
Egy meredeken kaptattunk felfelé, minden lépésünkre és egymásra figyelve. A hegygerincre érve egy rövid pihenő után leereszkedtünk a vaskori várhoz, amelyet földsánccal kerítettek körbe. Innét utunk a Várhelyi-kilátóhoz vezetett, ahonnan csodálatos panoráma nyílt Sopron városára és környékére. A párás levegő ellenére is elláttunk az Alpok Schneeberg csúcsáig.
Ebédidőre értünk vissza a táborba.
Kora délután Sopron belvárosába utaztunk a helyi járattal. Viharfelhők gyülekeztek az égen. Épp csak beértünk a Tűztoronyba, amikor eleredt az eső. Szerencsére nem tartott sokáig, mire felértünk a toronyba már sütött a nap. A múzeumlátogatás után a közeli ajándékboltok kínálatából válogattak a gyerekek.
A csütörtöki nap az erdei iskola kiértékelésével zárult.